Wiadomości branżowe

TAURON: Lepsza obsługa klientów biznesowych

TAURON Obsługa Klienta scentralizował systemy bilingowe do obsługi klientów biznesowych, wdrażając nowy system bilingowy  A-UMS. Umożliwia on ujednolicenie i optymalizację procesu obsługi. To pierwszy na taką skalę centralny system bilingowy w polskiej energetyce, posiadający nowe funkcjonalności dla biznesu.W ramach wdrożenia A-UMS wykonano integrację z systemami pomiarowymi, w tym z systemem akwizycji danych odczytowych w TAURON Dystrybucja, oraz z funkcjonującymi systemami gospodarki aparaturą pomiarową.Komunikacja systemu A-UMS i systemów TAURON Dystrybucja odbywa się za pośrednictwem korporacyjnej szyny danych. Dzięki takiemu rozwiązaniu zautomatyzowano procesy obsługi, które obecnie zapewniają większe bezpieczeństwo i pewność wprowadzanych danych.Zauważalną korzyścią z wdrożenia centralnego systemu bilingowego systemu dedykowanego do obsługi klientów biznesowych jest również jego znacznie szybsze działanie w porównaniu z dotychczas funkcjonującymi rozwiązaniami (np. czas zamknięcia m-ca skrócił się do 3 godz. zamiast 3 dni). Umożliwia on również ujednolicenie i optymalizację procesów obsługi klientów biznesowych TAURON

TAURON Obsługa Klienta scentralizował systemy bilingowe do obsługi klientów biznesowych, wdrażając nowy system bilingowy  A-UMS. Umożliwia on ujednolicenie i optymalizację procesu obsługi. To pierwszy na taką skalę centralny system bilingowy w polskiej energetyce, posiadający nowe funkcjonalności dla biznesu.

W ramach wdrożenia A-UMS wykonano integrację z systemami pomiarowymi, w tym z systemem akwizycji danych odczytowych w TAURON Dystrybucja, oraz z funkcjonującymi systemami gospodarki aparaturą pomiarową.

Komunikacja systemu A-UMS i systemów TAURON Dystrybucja odbywa się za pośrednictwem korporacyjnej szyny danych. Dzięki takiemu rozwiązaniu zautomatyzowano procesy obsługi, które obecnie zapewniają większe bezpieczeństwo i pewność wprowadzanych danych.

Zauważalną korzyścią z wdrożenia centralnego systemu bilingowego systemu dedykowanego do obsługi klientów biznesowych jest również jego znacznie szybsze działanie w porównaniu z dotychczas funkcjonującymi rozwiązaniami (np. czas zamknięcia m-ca skrócił się do 3 godz. zamiast 3 dni). Umożliwia on również ujednolicenie i optymalizację procesów obsługi klientów biznesowych TAURON Sprzedaż.

TAURON Obsługa Klientów planuje w najbliższym czasie – w oparciu o uruchomione rozwiązania – wprowadzenie nowych funkcjonalności, umożliwiających jeszcze sprawniejszą obsługę klientów biznesowych, w tym elektronicznego Biura Obsługi.

Wdrożenie centralnego systemu bilingowego dla klientów biznesowych  trwało rok i zakończyło się planowo, bez zakłóceń. Prace realizowane były wspólnie z firmą Asseco, która jest autorem systemu. System został dostosowany pod względem funkcjonalnym do specyfiki obsługiwanych klientów oraz potrzeb Grupy TAURON.

TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii. Grupa TAURON obejmuje swoim działaniem 18 proc. powierzchni kraju i jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, Południowy Koncern Węglowy, TAURON Ekoenergia oraz TAURON Ciepło.

Źródło TAURON Polska Energia SA. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  TAURON Ciepło inwestuje

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy