Dobre wyniki finansowe Grupy TAURON przekładają się m.in. na awanse w kluczowych zestawieniach. TAURON Polska Energia po raz kolejny awansował na liście 500 Największych Firm Europy Środkowo ? Wschodniej ?Rzeczypospolitej? i Del
Przychody ze sprzedaży wyniosły 13,6 mld zł, a EBITDA 2,9 mld złMarża EBITDA osiągnęła 21,4 proc., zaś marża EBIT ok. 11,4 proc.Największy wpływ na wyniki miały segmenty: Dystrybucja (EBITDA: 1,78 mld zł) i Sprzedaż (
Już po raz drugi ENERGA SA zapytała swych pracowników, które organizacje pożytku publicznego należy na danym terenie wesprzeć finansowo. W ramach projektu „Pomagaj z Energą” spółka zwr&oacu
Kilkudziesięciu inwestorów indywidualnych odwiedziło TAURON na zorganizowanym 22 października Dniu Inwestora IndywidualnegoW wydarzeniu, poza akcjonariuszami indywidualnymi, uczestniczyli również studenci z Akademii Energii o
Wizyty inkasenta spisującego dane z liczników energii elektrycznej będą coraz rzadsze. Stanie się tak za sprawą wprowadzanych na coraz większą skalę przez spółkę ENERGA-OPERATOR liczników umożliwiającyc
To największe tego rodzaju przedsięwzięcie w Polsce i jedno z największych w Europie. Migrowane są dane ponad 4 mln klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw obsługiwanych przez TAURON …
TAURON Wytwarzanie rozpoczyna budowę bloku 910 MW w Jaworznie ? w kwietniu spółka podpisała umowę z generalnym wykonawcą ? konsorcjum Rafako-Mostostal, a w czerwcu wybrano inżyniera kontraktu, którym został Energopomiar Gliwic
Energa-Operator zainstaluje 310 tysięcy inteligentnych liczników w technologii PRIME w ramach kolejnego etapu realizacji projektu inteligentnego opomiarowania w spółce. Urządzenia dostarczy konsorcjum Arcus SA i T-Matic Systems
Zwyczajne Walne Zgromadzenie TAURON Polska Energia dokonało 15 maja m.in. podziału zysku wypracowanego w 2013 r. (w wysokości 1,69 mld zł) . Na dywidendę przeznaczono 332,98 mln zł, co daje 0,19 zł na jedną akcję. Akcjonariusz
ENERGA-Operator uruchamia możliwość dokonania zgłoszenia braku zasilania drogą emailową. Ma to związek z faktem, iż pomimo dysponowania przez spółkę 600 liniami telefonicznymi w dwóch centrach zgłoszeniowych, czas oczekiwa