24 kwietnia Zwyczajne Walne Zgromadzenie TAURON Polska Energia dokonało m.in. podziału zysku. Na dywidendę przeznaczono około połowy zysku netto spółki wypracowanego w 2011 r., czyli 543,29 mln zł, co daje 0,31 zł na jed
Rozbudowa sieci energetycznej, związana z przyłączeniami nowych klientów i odnawialnych źródeł energii, pochłonie największą część budżetu inwestycyjnego płockiego oddziału Energa – Operator SA. Kluczo
?Ponad 75 mln zł,- zainwestowano w 2010 r. w modernizację i rozbudowę całej infrastruktury energetycznej ENERGA-OPERATOR w okolicach Słupska, Człuchowa, Lęborka, Bytowa. Wybudowano i zmodernizowano linie energetyczne oraz
Energa-Operator zainstaluje 310 tysięcy inteligentnych liczników w technologii PRIME w ramach kolejnego etapu realizacji projektu inteligentnego opomiarowania w spółce. Urządzenia dostarczy konsorcjum Arcus SA i T-Matic Systems
Rafał Czyżewski, wiceprezes ENERGA – Operator oraz Hanną Sroczyńska z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju zostali nowymi przedstawicielami polskiej branży energetycznej w grupach roboczych przy Komisji Europejskiej w ramach
PGE Polska Grupa Energetyczna, TAURON Polska Energia, KGHM Polska Miedź oraz Enea podpisały dzisiaj list intencyjny dotyczący nabycia udziałów w spółce celowej, powołanej do budowy i eksploatacji pierwszej polskiej elektrow
To największe tego rodzaju przedsięwzięcie w Polsce i jedno z największych w Europie. Migrowane są dane ponad 4 mln klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw obsługiwanych przez TAURON …
? • Przychody Grupy TAURON w I półroczu 2011 r. wyniosły ponad 10,3 mld zł. Po doprowadzeniu do porównywalności [1] przychody Grupy wyniosłyby około 8,1 mld zł, co oznacza wzrost o 11,4 proc.
?TAURON Polska Energia SA ? sponsor tytularny koszykarskiej ekstraklasy, serdecznie zaprasza 16 stycznia 2010 r. na Mecz Gwiazd TAURON Basket Ligi do hali Kalisz Arena. Mecz Gwiazd to emocjonujące zawody z udziałem najlepszych kosz
Chociaż możliwość zmiany sprzedawcy energii funkcjonuje w Polsce już od siedmiu lat, to nadal nie jest zbyt popularna wśród odbiorców grupy taryfowej G. Co zniechęca polskich konsumentów do dokonania zmiany, skoro niejednokro