Wystrój mieszkania Wystrój wnętrz

III edycja konkursu #wStyluParadyż

III edycja konkursu #wStyluParadyż
Podobnie jak w pierwszych dwóch edycjach, także i tym razem liczba zgłoszeń oraz poziom kreatywności uczestników zachwycił jury konkursu. Płytki Ceramiki Paradyż, projekt łazienki oraz

Podobnie jak w pierwszych dwóch edycjach, także i tym razem liczba zgłoszeń oraz poziom kreatywności uczestników zachwycił jury konkursu. Płytki Ceramiki Paradyż, projekt łazienki oraz 10 000 zł na jej remont zdobyła Aleksandra Kipiel wraz z rodziną.

Ambasadorką trzeciej edycji, podczas której strona internetowa dedykowana konkursowi wypełniła się inspiracjami na temat aranżacji łazienki idealnie dopasowanej do potrzeb całej rodziny, była Malwina Bakalarz z bloga Bakusiowo.pl. Łazienka w jej stylu to miejsce praktyczne, bezpieczne i przede wszystkim dopasowane do potrzeb najmłodszych użytkowników. Autorka bloga starała się połączyć w niej pojęcie funkcjonalności z estetyką oraz możliwością zapewnienia komfortu i relaksu dla zabieganych rodziców. – Bardzo się cieszę, że mogłam być częścią tego projektu. Pokazaliśmy, że akcje promocyjne wśród blogerów to obok promocji prawdziwe zaangażowanie i możliwość spełnienia czyjegoś marzenia – mówi Malwina Bakalarz z bloga Bakusiowo.pl.

Laureatka konkursu wraz z najbliższą rodziną odwiedziła salon firmowy Ceramiki Paradyż w Tomaszowie Mazowieckim. Podczas spotkania, projektant marki Agnieszka Biernat przygotowała dla niej projekt łazienki, która miała spełniać dwie podstawowe funkcje – bezpiecznego miejsca zabaw dla rocznej Hani i czteroletniego Kuby oraz klimatycznego spa dla rodziców. – Zgłaszając się do konkursu #wStyluParadyż nie marzyłam nawet o tym, że wygramy. Konkurencja była ogromna, mnóstwo zgłoszeń na bardzo wysokim poziomie. Wiadomość o wygranej bardzo nas ucieszyła. To, co najprzyjemniejsze miało się jednak dopiero wydarzyć – dzień odbioru nagrody. Wszystko odbyło się w niezwykle przyjemnej atmosferze. Mogliśmy ze spokojem pracować z architektem, ponieważ organizator pomyślał nawet o zapewnieniu opieki naszym pociechom. W samym projekcie nie zmienimy nic i już nie możemy doczekać się jego realizacji – mówi Aleksandra Kipiel. Zwycięski film można zobaczyć tutaj: http://www.paradyz.com/konkurs/.

Trwająca od czerwca kampania #wStyluParadyż pokazuje szerokie możliwości aranżacji łazienek z wykorzystaniem produktów Ceramiki Paradyż w odmiennych stylach, których ambasadorkami zostały Jagoda Kutkowska z Lovingit.pl, Anna Skura z bloga WhatAnnaWears.com oraz Malwina Bakalarz z Bakusiowo.pl. Finał z udziałem Doroty Szelągowskiej zaplanowano na początek września br.

A to już wiesz?  Hygge po polsku. 5 sprawdzonych sposobów, aby Twój dom stał się jeszcze bardziej przytulny

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od 28 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w innowacyjne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja dla najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania.

Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone zostało licznymi nagrodami, przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Red Dot Design Award 2016, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2016”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, „Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami” oraz nagroda za kolekcję Elanda / Elando w prestiżowym, międzynarodowym konkursie iF Design 2017 dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy