Wiadomości branżowe

Nagroda KTR dla kampanii ?ENERGA. Po prostu włącz? w prestiżowym konkursie reklamowym

Nagroda KTR dla kampanii ?ENERGA. Po prostu włącz? w prestiżowym konkursie reklamowym
23 kwietnia, podczas jubileuszowej gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR, wyróżniono najlepsze projekty reklamowe ubiegłego roku. W kategorii reklama telewizyjna i kinowa nagrodę otrzymał spot "ENERGA. Po prostu włącz", w którym do oszczędzania prądu i skorzystania z usług dostawcy najbardziej ekologicznej energii w Polsce zachęcał kanarek, pies i kot. Wyróżnioną reklamę ENERGA zrealizowała we współpracy z agencją kreatywną Brain.W tegorocznej edycji konkursu KTR spośród nadesłanych 741 prac wyłoniono 117 nominacji. Kreacje oceniało 74 osobowe jury, w którego skład weszli przedstawiciele mediów i środowiska reklamy. W kategorii - Reklama telewizyjna i kinowa: usługi detaliczne i publiczne - jedyną przyznaną nagrodę otrzymał spot Grupy ENERGA, jedynego przedstawiciela branży energetycznej wyróżnionego w konkursie. Celem zrealizowanej jesienią 2012 r. kampanii "ENERGA. Po prostu włącz" było zwiększenie świadomości na

23 kwietnia, podczas jubileuszowej gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR, wyróżniono najlepsze projekty reklamowe ubiegłego roku. W kategorii reklama telewizyjna i kinowa nagrodę otrzymał spot „ENERGA. Po prostu włącz”, w którym do oszczędzania prądu i skorzystania z usług dostawcy najbardziej ekologicznej energii w Polsce zachęcał kanarek, pies i kot. Wyróżnioną reklamę ENERGA zrealizowała we współpracy z agencją kreatywną Brain.

W tegorocznej edycji konkursu KTR spośród nadesłanych 741 prac wyłoniono 117 nominacji. Kreacje oceniało 74 osobowe jury, w którego skład weszli przedstawiciele mediów i środowiska reklamy. W kategorii – Reklama telewizyjna i kinowa: usługi detaliczne i publiczne jedyną przyznaną nagrodę otrzymał spot Grupy ENERGA, jedynego przedstawiciela branży energetycznej wyróżnionego w konkursie. Celem zrealizowanej jesienią 2012 r. kampanii „ENERGA. Po prostu włącz” było zwiększenie świadomości na temat potrzeby racjonalnego korzystania z energii oraz podkreślenie proekologicznego charakteru działalności firmy ENERGA, dostawcy najbardziej ekologicznej energii w Polsce. Nagrodzony brązowym KTR-em spot był elementem kampanii, której pomysł kreatywny opierał się na zaangażowaniu nietypowych aktorów – psa, kanarka i kota, którzy uczyli prawidłowych nawyków m.in. zachęcając do gaszenia światła, telewizora czy komputera.

Muzykę do nagrodzonego spotu skomponował Wojciech Waglewski, natomiast za przygotowanie koncepcji reklamy oraz jej realizację odpowiadała agencja kreatywna Brain. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western. Przygotowaniem zwierząt do roli zajmował się światowej sławy treser – Roger Farr, który posiada na swoim koncie nagrody m.in. festiwalu reklamy w Cannes. Koordynacją projektu zajmowało się Centrum Marketingu i Komunikacji ENERGA SA. Wyróżniony film obejrzeć można na stronie www.energa-po-prostu-wlacz.pl/

Jest to pierwsza nagroda KTR w dorobku Grupy ENERGA. Firma była już wczesniej nagradzana w innych prestiżowych konkursach i rankingach marketingowych. W ubiegłym roku, podczas oficjalnej gali PremiumBrand 2012 ENERGA otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Natomiast kampania „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” dwukrotnie zdobyła nagrodę Impactor, w najstarszym konkursie firm i projektów polskiego przemysłu reklamowego.

A to już wiesz?  Pewne zasilanie dla e-zdrowia

Wyróżnienia KTR za największe osiągnięcia w zakresie marketingu i reklamy przyznawane są  przez Klub Twórców Reklamy od 2004 roku. W tegorocznej 10. edycji konkursu wśród nagrodzonych produkcji reklamowych, poza spotem Grupy ENERGA, znalazły się m.in. kreacje promujące marki jak: ING Bank Śląski, Kampania Piwowarska, Virgin Mobile, Samsung Polska, czy Toyota Motor Polska. Łącznie w 11 konkursowych kategoriach jury przyznało 54 brązowe, 18 srebrnych i 18 złotych KTR-ów.

Źródło Grupa ENERGA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy