Łazienka Łazienki

Dla miłośników natury i elegancji. Nowe kolekcje marki Paradyż

Dla miłośników natury i elegancji. Nowe kolekcje marki Paradyż
Dla miłośników natury i elegancji. Nowe kolekcje marki Paradyż Inspirowane przyrodą DAIKIRI, PANDORA i ELIA to propozycje dla zwolenników filozofii slow life i subtelnych aranżacji.

Dla miłośników natury i elegancji. Nowe kolekcje marki Paradyż

Inspirowane przyrodą DAIKIRI, PANDORA i ELIA to propozycje dla zwolenników filozofii slow life i subtelnych aranżacji. Entuzjaści eleganckiego wystroju docenią natomiast kolekcje TEQUILA i MARGARITA.
Polski producent płytek ceramicznych Ceramika Paradyż, wprowadza do oferty nowe kolekcje płytek ściennych w formacie 25 x 75 cm, które odwołują się do natury, najmodniejszego trendu we wzornictwie przemysłowym oraz 32,5 x 97,7 cm, które pomogą zbudować w mieszkaniu relaksujący, przytulny klimat.

Natura zaklęta w formacie 25×75 cm
DAIKIRI – geometria drewna
Kolekcja Daikiri nawiązuje grafiką do geometrii surowego drewna. Bazowe płytki są matowe i dyskretnie odwzorowują słoje drzew. Dostępne w czterech kolorach: beżowym, kremowym, brązowym i szarym sprawdzą się zarówno w ciepłych, jak i chłodnych aranżacjach. Doskonale uzupełnią je dekory (w tym samym rozmiarze) ze strukturą w poziome pasy lub kostki – odpowiednio oświetlone dodadzą pomieszczeniu przestrzeni. Naturalnym i prostym aranżacjom, kolekcja Daikiri doda wyrafinowanego charakteru.

PANDORA – dynamika powietrza
Kolekcję Pandora można opisać w trzech słowach: lekkość, wdzięk, ruch. Jej podstawą są matowe płytki ścienne w neutralnych odcieniach bieli i grafitu. Dekory natomiast sprawiają, że pomieszczenie zyskuje dynamiczne oblicze. Inspirowane ruchem wzory, przypominające drewniane słoje i powiewające wstęgi, podkreślą dyskretny wdzięk naturalnej aranżacji pomieszczenia. Zwłaszcza wtedy, gdy zostaną uzupełnione modną mozaiką, łączącą drewniane elementy w formie drobnej kostki.

ELIA – subtelność zakorzeniona w naturze
Swoje odbicie w naturze ma także nowa seria płytek ściennych Elia. Jej jasna tonacja i delikatne struktury pozwolą na stworzenie harmonijnego i komfortowego wnętrza. Białe, kremowe i brązowe płytki bazowe o powierzchni matowej są dyskretnie ozdobione rysunkami odwzorowującymi naturalne drewno. Jako uzupełnienie, producent proponuje dwa warianty dekorów i mozaikę – elementy te zdobią delikatne żłobienia, sploty linii i pętle, tworzące przestrzenną iluzję.

A to już wiesz?  Rdzawe struktury i kamienne szarości

Klasyczna elegancja o wymiarach 32,5×97,7 cm

TEQUILA – ciepły odcień minimalizmu
Miłośnicy minimalistycznej estetyki i dyskretnej elegancji docenią ciepły charakter kolekcji Tequila. Matowe płytki ścienne (dostępne w odcieniach Beige i Grys) projektanci zestawili z dekorami o nowoczesnej grafice i strukturze. Delikatne żłobienia dają wyjątkowe efekty wizualne – dzięki poziomemu układowi linii optycznie wydłużają ścianę. Geometryczna, elegancka precyzja grafiki płytek Tequila będzie doskonale łączyć się z naturalnymi fakturami – drewnem czy wełną.

MARGARITA – klasyka w nowoczesnym wydaniu
Kolekcja Margarita łączy klasykę z nowoczesnością. Matowe płytki bazowe są zdobione siecią drobnych żyłek i wraz z dekorami tworzą modne geometryczne wzory i struktury. Mozaiki odwzorowujące układ przylegających heksagonów będą doskonale korespondować ze szkłem, metalem i tekstyliami. Margarita to propozycja do łazienki urządzonej w śródziemnomorskim, bogatym stylu.

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od 28 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w innowacyjne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja dla najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone tytułem Superbrands Created in Poland 2016/2017 oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Red Dot Design Award 2016, Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2016”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagroda „Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

A to już wiesz?  ZANURZENIE W LUKSUSIE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy