Łazienka Łazienki

iF Design Award 2017 dla Grupy Paradyż

iF Design Award 2017 dla Grupy Paradyż
Informacja prasowa, 13 luty 2017 iF Design Award 2017 dla Grupy Paradyż Grupa Paradyż po raz kolejny została doceniona na arenie międzynarodowej za wyjątkowe wzornictwo

Informacja prasowa, 13 luty 2017

iF Design Award 2017 dla Grupy Paradyż

Grupa Paradyż po raz kolejny została doceniona na arenie międzynarodowej za wyjątkowe wzornictwo przemysłowe. Nagrodę iF Design Award 2017 otrzymała kolekcja płytek ściennych ELANDA / ELANDO. Produkty wyróżnione tą nagrodą, uznawane są za symbol doskonałości projektowej na całym świecie. Grupa Paradyż jest pierwszym polskim producentem płytek ceramicznych , który otrzymał to prestiżowe wyróżnienie.

iF Design to prestiżowy, międzynarodowy konkurs, który od ponad 60 lat pozwala wyłonić produkty odznaczające się wyjątkowym designem. Nagroda iF Design Award jest symbolem doskonałego wzornictwa przemysłowego i renomowanym wyróżnieniem dla producentów z wielu branż. Każdego roku w konkursie bierze udział kilka tysięcy firm z całego globu. O tegoroczne trofeum walczyło 5750 projektów z 59 krajów. Zgłoszone produkty oceniało złożone z niezależnych, międzynarodowych ekspertów, 58 – osobowe jury. – W dziedzinie wzornictwa przemysłowego na arenie międzynarodowej najbardziej liczą się dwie nagrody – Red Dot Design Award oraz iF Design Award. Na przestrzeni ostatniego roku Grupa Paradyż zdobyła obie. Jesteśmy niezwykle dumni i zmotywowani, by tworzyć kolejne wyjątkowe produkty – mówi Adam Tępiński, Prezes Zarządu Grupy Paradyż.

Elanda / Elando to kolekcja płytek ściennych w formacie 25×75 cm wyprodukowanych w technologii monoporozy (jednokrotnego wypału). Seria składa się z płytek bazowych w kolorze białym i odcieniu pudrowego beżu oraz dwóch rodzajów płytek strukturalnych. Jedna z nich to proste poziome pasy natomiast druga, to fale, o charakterystycznie załamujących się fragmentach. Uzupełnieniem zestawu jest płytka podłogowa w białym kolorze, w formacie 50×50 cm, produkowana w technologii monocottury. Wszystkie płytki w kolekcji są rektyfikowane i przeznaczone do układania z minimalną fugą.

Posiadają wysokie parametry użytkowe. Biel oraz unikatowy odcień beżu w połączeniu z płytkami strukturalnymi z tej kolekcji, dają duże możliwości w projektowaniu wnętrz. Odpowiednio oświetlone, niezwykle plastycznie kształtują wnętrze. Przy tym są delikatne w dotyku, wręcz satynowe, przez co łatwe w utrzymaniu czystości. Kolekcję płytek ceramicznych zaprojektowano z myślą o nowoczesnej łazience oraz kuchni.

A to już wiesz?  Zlewozmywak ceramiczny – piękny i praktyczny

Gala wręczenia nagród iF Design Award 2017 odbędzie się 10 marca w słynnym BMW Welt w Monachium.

Informacje o kolekcji Elanda / Elando:

Elementy kolekcji: płytki ścienne bazowe oraz strukturalne (dwa rodzaje struktury) 25×75 cm, płytka podłogowa 50×50 cm
Kolorystyka: Bianco, Beige
Powierzchnia: matowa
Grubość: 9 mm (ścienne), 8,5 mm (podłogowe)
Przeznaczenie: kuchnia, łazienka
Parametry techniczne: rektyfikowane krawędzie, odporne na plamienie, atest higieniczny, certyfikat bezpieczeństwa, parametr antypoślizgowości PEI 4/2100 (płytki podłogowe)
Gwarancja: 7 lat
Cena brutto: płytka ścienna 108,24 zł/m2, płytka strukturalna 119,31 zł/m2 , płytka podłogowa 95,94 zł/m2
Producent: Ceramika Paradyż

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od 28 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w innowacyjne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja dla najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone tytułem Superbrands Created in Poland

A to już wiesz?  Jak stworzyć łazienkę, która pasuje do Ciebie?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy