Elektroenergetyka Wiadomości branżowe

Nowa organizacja sprzedaży i obsługi klienta w Grupie TAURON

Od nowego roku dotychczasowe spółki sprzedażowe Grupy TAURON zmieniły zakres swojej działalności – Enion Energia jako TAURON Sprzedaż zajmuje się sprzedażą energii elektrycznej do wszystkich klientów (pod marką TAURON Polska Energia), natomiast EnergiaPro Gigawat jako TAURON Obsługa Klienta świadczy usługi związane z obsługą klientów masowych i części biznesowych.  – Integracja działalności związanych ze sprzedażą i obsługą klienta wynika z wdrażania w Grupie TAURON modelu biznesowego, będącego elementem planu restrukturyzacji i oszczędności, a ma na celu przede wszystkim usprawnienie działania spółek, co przyniesie efektywniejsze wprowadzanie nowych rozwiązań dedykowanych sprzedaży i obsłudze klienta – wyjaśnia Dariusz Lubera, prezes zarządu TAURON Polska Energia. - Mamy nadzieję, że pozytywne efekty wprowadzanych zmian i przekształceń już niebawem odczują nasi klienci. – Przede wszystkim poprawi się jakość świadczonych usług oraz zwiększy ilość oferowanych produktów. Nie bez znaczenia jest również wzrost efektywności
Od nowego roku dotychczasowe spółki sprzedażowe Grupy TAURON zmieniły zakres swojej działalności – Enion Energia jako TAURON Sprzedaż zajmuje się sprzedażą energii elektrycznej do wszystkich klientów (pod marką TAURON Polska Energia), natomiast EnergiaPro Gigawat jako TAURON Obsługa Klienta świadczy usługi związane z obsługą klientów masowych i części biznesowych.
 
– Integracja działalności związanych ze sprzedażą i obsługą klienta wynika z wdrażania w Grupie TAURON modelu biznesowego, będącego elementem planu restrukturyzacji i oszczędności, a ma na celu przede wszystkim usprawnienie działania spółek, co przyniesie efektywniejsze wprowadzanie nowych rozwiązań dedykowanych sprzedaży i obsłudze klienta – wyjaśnia Dariusz Lubera, prezes zarządu TAURON Polska Energia. – Mamy nadzieję, że pozytywne efekty wprowadzanych zmian i przekształceń już niebawem odczują nasi klienci.
– Przede wszystkim poprawi się jakość świadczonych usług oraz zwiększy ilość oferowanych produktów. Nie bez znaczenia jest również wzrost efektywności spółek Grupy TAURON. Korzyści odczują zarówno klienci, jak i akcjonariusze – dodaje Krzysztof Zamasz wiceprezes ds. handlowych TAURON Polska Energia.
Zmiana struktury organizacyjnej ma usprawnić działanie spółek oraz wprowadzanie nowej oferty
– W obszarze sprzedaży chcemy zagwarantować klientom m.in. większy niż dotychczas wachlarz produktów. Naszym celem jest proponowanie ofert dopasowanych do potrzeb i specyficznej charakterystyki poboru energii, co mamy nadzieję pozwoli nam zachęcić do skorzystania z naszej oferty również nowych klientów – mówi Krzysztof Zamasz.
Jednym z celów jest także usprawnienie obsługi klientów w oparciu o nowe technologie, które pozwolą podnieść jej jakość i zdecydowanie ułatwić załatwianie wszelkich formalności, w przyszłości również przez Internet.
Zmiany organizacyjne nie wymagają od klientów załatwiania żadnych formalności. Choć nazwa spółki sprzedażowej zmieniła się i jedynym sprzedawcą w Grupie jest teraz TAURON Sprzedaż, nie było konieczności podpisywania nowych umów – spółka przejęła bowiem prawa i obowiązki wynikające z już zawartych umów na podstawie tzw. sukcesji generalnej. W związku z reorganizacją, nie zmieniły się także adresy biur obsługi klienta ani dane teleadresowe obu spółek – Wszystkie informacje znajdują się na stronach internetowych spółek, dostępnych pod adresem www.tauron-pe.pl.?

Źródło TAURON Polska Energia SA. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  ?Wektor? dla prezesa

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy