Energa-Operator SA wypracowała koncepcję działania na rynku energii jako Operator Systemu Dystrybucyjnego (OSD) i kompleksowo informatyzuje swoje procesy tworząc Platformę Obsługi Konkurencyjnego Rynku Energii. Jako drugi w Polsc
24 kwietnia Zwyczajne Walne Zgromadzenie TAURON Polska Energia dokonało m.in. podziału zysku. Na dywidendę przeznaczono około połowy zysku netto spółki wypracowanego w 2011 r., czyli 543,29 mln zł, co daje 0,31 zł na jed
ENERGA-Operator SA dołączyła do międzynarodowej organizacji PRIME Alliance, skupiającej największych uczestników rynku inteligentnych sieci elektroenergetycznych. Celem organizacji jest stworzenie globalnego standardu komunikacj
Najnowocześniejsze technologicznie źródło zasilania otrzymały gdańskie Młode Miasto oraz gdyńskie tereny postoczniowe. Inwestycje zapewnią możliwość dynamicznego rozwoju tych terenów i ich pełnego przywrócenia mias
Przychody Grupy TAURON w 2011 r. wyniosły blisko 20,8 mld zł. Po doprowadzeniu do porównywalności[1] sprzedaż Grupy wyniosłaby około 16,4 mld zł, co oznacza wzrost o 6,3 proc. w porównaniu do 2010 r., kiedy to TAURON wyprac
Wzrost przychodów Grupy TAURON o niemal 13 proc. do ponad 15,4 mld zł w 2010 r. z prawie 13,7 mld zł rok wcześniej. Zwiększenie EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) o niemal 5 proc. z ponad 2,6 mld zł
Firma Nielsen Norman Group (Fremont, California, USA) wybrała 10 najlepszych intranetów świata w 2015 roku. W swoim najnowszym raporcie pośród najlepszych systemów wymienia Tauronet ? wspólny intranet spółek Grupy TAURON. &hel
Program inwestycyjny ENERGA-OPERATOR na lata 2009-2011, finansowany ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI), Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju (EBOiR) oraz Nordyckiego Banku Inwestycyjnego (NIB) w łącznej kwo
Agencja ratingowa EuroRating przeprowadziła weryfikację ratingu kredytowego nadanego TAURON Polska Energia. Rating został utrzymany na niezmienionym poziomie BBB z perspektywą stabilną.…
Każdego miesiąca do TAURONA zgłasza się z prośbą o pomoc blisko 2 tys. klientów, którzy zostali nakłonieni do podpisania niekorzystnych umów z nowym sprzedawcą energii. By pomóc osobom oszukanym i ostrzec innych klientów,