Gazowa

GROHE DESIGN prezentuje instalację artystyczną ATRIO na festiwalu Fuorisalone w Mediolanie

GROHE DESIGN prezentuje instalację artystyczną ATRIO na festiwalu Fuorisalone w Mediolanie
INFORMACJA PRASOWA GROHE DESIGN prezentuje instalację artystyczną ATRIO na festiwalu Fuorisalone w Mediolanie Podczas trwającego w Mediolanie festiwalu Fuorisalone firma GROHE zaprezentowała nową kolekcję ATRIO.

INFORMACJA PRASOWA

GROHE DESIGN prezentuje instalację artystyczną ATRIO na festiwalu Fuorisalone w Mediolanie

Podczas trwającego w Mediolanie festiwalu Fuorisalone firma GROHE zaprezentowała nową kolekcję ATRIO. Przed odnowionym showroomem GROHE na ulicy Via Crocefisso 19 stanął monumentalny, czarny sześcian, będący multimedialną instalacją artystyczną. W jego wnętrzu widzowie mogli poznać pełną abstrakcji historię nowej kolekcji ATRIO. Była to opowieść o jej dwóch cechach: elegancji i precyzji.

Stojąc na środku sześcianu, można było doświadczyć linii ATRIO za pomocą wszystkich zmysłów. Sekwencje wideo w połączeniu z muzyką i specjalną instalacją wodną umożliwiały gościom zanurzenie się w dwóch decydujących atrybutach najnowszego projektu GROHE. „Firma GROHE wita nową erę designu, w której wykraczamy poza znane nam ścieżki
i tworzymy coś naprawdę znaczącego – ikonę. ATRIO jest projektem, który więcej mówi o tym, czego nie zrobiliśmy, niż o tym, co zrobiliśmy” – wyjaśnia Michael Seum, Vice President Design
w GROHE.

Ponadczasowa elegancja
W projekcie nowego ATRIO oparto się pokusie wykorzystania typowo luksusowych elementów. Jej prawdziwą elegancję tworzy minimalizm i prostota, wyrażone przez jedną figurę geometryczną – okrąg. Oznacza on efektywność, kobiecość oraz perfekcję. Cylindryczny pierścień jest symbolem obietnicy, zaś surowa konstrukcja nowej kolekcji ATRIO zapewnia ponadczasową elegancję w każdym otoczeniu.

Idealna precyzja
W nowej kolekcji ATRIO woda precyzyjnie podąża za formą. Niemiecki perfekcjonizm zakłada, że wizualny projekt musi być potwierdzony niezawodnością pod względem technicznym: „Ograniczenie projektowe ATRIO wymagało od ekspertów technicznych GROHE osiągnięcia nowych poziomów inżynierskiej doskonałości. Wzornictwo i inżynieria muszą bowiem tworzyć

harmonijną całość” – mówi Michael Seum. Ponadto trwałość konstrukcji została osiągnięta dzięki obsesyjnej dbałości o detale i rzemiosło. ATRIO to coś więcej niż tylko kolekcja baterii – to twórczy ideał firmy GROHE, powołany do życia przez niemieckie rzemiosło.

A to już wiesz?  Narzędzia do wiosennych prac w ogrodzie - zaplanuj zakupy już dziś!

Showroom GROHE jest otwarty dla zwiedzających od 17 do 22 kwietnia w godzinach od 10:00 do 20:00, z wyjątkiem środy 18.04., kiedy godziny otwarcia to 11:00 – 14:00.
Więcej informacji na www.grohe.pl

O firmie GROHE:
GROHE jest wiodącym na świecie dostawcą armatury sanitarnej zatrudniającym ponad 6 000 pracowników na całym świecie. Od 2014 roku, marka jest częścią LIXIL Group Corporation. Jako międzynarodowa firma, GROHE działa w zgodnie z postawionymi wartościami zawiązanymi z technologią, jakością, designem i przy zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju, niezmiennie oferując „Czystą radość z wody”. Od początku istnienia GROHE opracowuje nowe kategorie produktów potwierdzając swoją pozycję lidera. Do innowacyjnych rozwiązań należą systemy GROHE Blue i Red oraz niedawno wprowadzony system bezpieczeństwa GROHE Sense, który stanowi innowację na rozwijającym się rynku technologii inteligentnego domu. Działania marki z zakresu inżynierii, innowacji i wzornictwa są mocno związane z niemiecką tradycją, a wszystkie produkty oznaczone są znakiem „Made in Germany”, co dodatkowo zwiększa zaufanie klientów wobec produktów. W ciągu ostatnich dziesięciu latach, sukces GROHE został potwierdzony przez ponad 300 nagród z dziedziny projektowania i innowacji, jak również obecności marki na czołowych pozycjach w kilku najważniejszych rankingach, jako jedna z „największych firm niemieckich zaangażowanych w zrównoważony rozwój”. Marka GROHE jako pierwsza w swojej branży wygrała również nagrodę CSR rządu niemieckiego, a także znalazła się w rankingu Top 50 w dziedzinie „Changing the World”.

Marka GROHE jest częścią LIXIL Group Corporation, publicznie notowanej spółki na giełdzie w Tokio. LIXIL jest światowym liderem w branży sanitarnej, zarządzającym szeroką gamą znanych marek, takich jak GROHE American Standard i INAX. Jest również wiodącym dostawcą materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz w Japonii mieszkaniowych i materiałów budowlanych

O grupie LIXIL

LIXIL tworzy pionierskie produkty w branży armatury sanitarnej oraz materiałów budowalnych i wyposażenia wnętrz, które pomagają w rozwiązywaniu wyzwań codzienności, sprawiąjąc, że lepsze domy stają się rzeczywistością dla każdego i wszędzie. Ale różnica w LIXIL polega na tym, jak to robimy; poprzez wymowne wzornictwo, ducha przedsiębiorczości, zaangażowanie w poprawę dostępności dla wszystkich i odpowiedzialny rozwój biznesu. Nasze podejście widoczne jest w funkcjonowaniu wiodących marek, takich jak INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 70 000 współpracowników działających w 150 krajach jest dumnych z tego, że codziennie wytwarza produkty, które mają wpływ na życie ponad miliarda ludzi. Dowiedz się więcej na stronie www.lixil.com

A to już wiesz?  GDY TARAS LEŻY PRZY SKARPIE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy